Život na vodi...: Intervju: Tamara Petrovic prvakinja Srbije u ribolovu na plovak

понедељак, 7. новембар 2016.

Intervju: Tamara Petrovic prvakinja Srbije u ribolovu na plovak





          Dobili smo priliku postaviti nekoliko zanimljivih pitanja Tamari Petrovic. Prvakinji Srbije u ribolovu na plovak.



1. Nesto o sebi?
 Rodjena sam u Pozarevu 01.02.1992.god. Zivim u Velikom Gradistu, malom mestu na obali Dunava, gde sam odrastala uz reku i uz sve lepote koju reka pruza . U Velikom Gradistu sam zavrsila osnovnu i srednju skolu, a trenutno sam u zavrsnoj fazi diplomiranja na Visokoj hotelijerskoj skoli strukovnih studija u Beogradu.

2.Kada si se pocela baviti ribolovom?
 Ribolovom sam pocela da se bavim sa nepunih 5 godina , pecajuci iz radoznalosti , na Dunavu i Srebrnom Jezeru , sa drustvom iz komsiluka.

3.Ko je imao najveci uticaj da se pocnes baviti?
 Kao prvo, moja porodica je ostvarila veliki uticaj na mene, stvarajuci i razvijajuci u meni osecaj i duh za sportsko nadmetanje. Obzirom da sam prakticno rasla na Dunavu velikoj reci, gde sam sa društvom provodila veliki deo svog slobodnog vremena blizina reke, pecaroša ,alasa i njihov način života i druženja, privuklo me je sportskom ribolovu.

4.Kada si rešila da se takmiči?
 Drugarica iz razreda me je pozvala da se učlanimo u školu ribolova "Šaran" gde smo se skupljali i učili i vežbali osnove ribolova odnosno kako se prave sistemi, vezuju udice,...

5. Kada si pocela koristiti tubertini opremu?
 Tubertini opremu sam pocela koristiti 2014.godine, a pre svega zbog kvaliteta opreme i lakoce rukovanja .

 6.Omiljeni deo opreme od kog se ne odvajas?
Omiljeni deo opreme mi je tubertini stolica TETRA QUEEN koja mi pruža udobnost dugog sedenja i koja mi omogućava lakoću rukovanja i pristupačnost drugim delovima opreme.

7. Koji štek koristiš?
Trenutno koristim najnoviji model firme tubertini "CONCEPT 8 ICE LIGHT" i "CONCEPT 8 ICE CARP" isključivo zbog njihove male težine i lakoće rukovanja.

8. Koji bi takmičarac, a koji bolonjez preporučila?
Definitivno preporučujem CONCEPT BLACK 3,5 m kao i bolonjez LEVELTECH 7705.

9. U kojoj oblasti ribolova misliš da još možeš da napreduješ?
Pre svega sam se opredelila na oblast pecanja na plovak i trenutno nisam toliko aktivna u ostalim oblastima ribolova. U svakom slučaju u budunosti imam u planu da se oprobam i u ostalim oblastima.

10.  Koliko ti znači podrška Tubertinija?
Znači mi dosta u smislu postizanja uspeha jer vrhunski rezultat između ostalog zavisi i od vrhunske opreme a naravno mi je i velika podrška u materijalnom smislu, jer mi obezbeđuje najveći deo opreme.

11.  Očekivanja od sledece sezone?
Obzirom da me u sledeoj sezoni očekuje učestvovanje na Svetskom prvenstvu u Mađarskoj, od naredne sezone očekujem dosta,pre svega dobar rezultat, a i eventualno dobar plasman sa reprezentacijom Srbije na svetskom prvenstvu.








Нема коментара:

Постави коментар