Život na vodi...: Ponovo na omiljenom mestu za pecanje

понедељак, 17. октобар 2016.

Ponovo na omiljenom mestu za pecanje





                 Posle duze ribolovacke pauze konacno se naslo vremena za pecanje  a gde drugde bi se islo nego na meni omiljenen Gazivode. Kako zbog promene vremena tako i zbog konstantnog variranja vodostaja pravo pitanje je bilo na koje mesto probati...
                 
                 Sobzirom da su poslednji dani po vodostaju i vremenu vise licili na rano prolece nego na jesen odlucujem se da pokusam na mestu gde smo  ekipa i ja u prolece imali jako lepe rezultate.      
 
                Dolaskom na mesto vidim da je vodostaj dosta nizi nego sto je to bilo kada sam zadnji put pecao..Lagano sam se raspakovao i mesao hranu za koju sam se danas odlucio. a to je 100% Catch med, pomesanu sa mljevenim keksom i kuvanom konopljom. Odlucio sam pecati na dva stapa. Udicu na prvom stapu kojim sam planirao pecati blize sam namamcio mesnim crvom i zabacio na zeljenu poziciju. Na drugom stapu sam montirao novu "Hit" hranilicu i njome zabacio malo dalje od kavezne.
               
                 Nisam dugo cekao na prvi udarac. Na stapu koji je bio blize zabacen imao sam udarac i prvu ribicu. Bese to bodorkica i bas kada sam sam nju skinuo sa udice imao sam udarac i ma drugom stapu. Na njemu je bila moja omiljena i ciljana riba deverika...Sada kada sam nasao deveriku resio sam da oba stapa zabacujem  na istu daljinu.

                  To je u pocetku davalo lepe rezultate,naizmenicno pogravanje vrhova mi je pruzalo jako lepo zadovoljstvo... Kako je sunce pojacavalo tako se i aktivnost povecavala. Sada vec nije bilo moguce  pecati sa dva stapa, jedan sam ostavio sa strane ...Na stapu koji mi je koji sam nastavio koristiti sam svaki  zabacaj imao udarac koji je bio realizovan ribom...

                  I ako sam ocekivao kakoje vreme prolazilo da se javi i neka krupnija deverika  ipak do toga nije doslo. Ali sam bio zadovoljan. Zadovoljan ostvarenim rezultatom ali pre svega time sto sam ponovo posle pauze proveo lep dan pored vode.Na kraju pecanja kao i uvek ribe su vracene da ih ponovo lovimo.

                        BISTRO
             

                 Zeno Karisik-Bato




Нема коментара:

Постави коментар