Život na vodi...: Novogodišnje odluke

понедељак, 9. фебруар 2015.

Novogodišnje odluke

                                                                       




                            Nova godina. Za mnoge vreme za  donosenje novogodisnjih odluka.  Ni veliku ribu, ni puno ribe… odlucih I pozeleh sebi samo sto vise izlazaka na vodu. Pola januara mi prodje pa resih da pocnem da ispunjavam zacrtano. Vreme mi apsolutno ide na ruku, ko jos pamti da je sredinom januara prognozirana temperature 16c
.
               
           Sa velikom zeljom I pun entuzijazma zaputih se na dobro poznatu lokaciju. Kolega je poranio zauzeo poziciju, ma sve ide po planu! Po samom dolasku na livadu oko 9.30h zaticem redak prizor, nema nikoga sem druga. Toliko brige sinoc da li cemo stici da zauzmemo poziciju a nema nikoga.
                         Kako je vreme prolazilo ljudi su se redjali kao sardine I do 11h sve pozicije su bile zauzete! Ali kako su dolazili tako su I odlazili. Vetar je duvao I pravio haos a sunce nije bilo ljubazno ni malo da nam se osmehne. I dok su jedni odlazili drugi dolazili ja sam gledao u vrh koji se njihao na vetru I pokusavao videti stidljiva uzimanja. Riba kao da se kretela u parovima, jer bi uhvatio dve pa pauza I sve tako. Mada morao bi biti zadovoljan jer drugama ni ti parovi nisu dolazili.

                   
   Na kraju kada vise nisam mogao izdrzati I kada me vetar vec dovoljno produvao zamolih druga da me slika I ovekoveci prvi odlazak na vodu ove godine.
      
       


     Koriscena je Browning River hrana sa dodatkom zemlje i prezle i crva a sva riba je upecana na dva crva.


                                                                             Autor
                                                                        Bojan Ljubičić

Нема коментара:

Постави коментар