Život na vodi...: Silstar Carbondynamic Feeder

петак, 11. децембар 2015.

Silstar Carbondynamic Feeder




              Dok opalo lisce iz dana u dan sve više šuska pod nogama a jesen postaje sve hladnija i hladnija moje misli su sve vise usmerene na pecanje škobalja, mrene, nosare gde cesto pecam na vodama na kojima su neophodne prilicno teske harnilice .
              Sve to me nateralo razmisliti o nabavci jednog Heavy stapa, koji ce se naci pri ruci u situacijama kada fini pribor koji inace koristim bude nedovoljan. Trazio sam jak, ostar stap, sa velikom rezervom snage ali opet stap koji nece biti pregrub! Stap koji nece biti “gluv”. Stap  koji ce osecati rubu ali i stap koji cenom nece prelaziti 50e.
               Mnogi bi rekli nemoguca misija. Cak sam i sam bio skeptican tako da nisam ni trazio previse. A onda  sam na test dobio Silstar Cabondynamic Carp Picker i kada me  taj stap kupio svojim mogucnostima  ali i cenom zapitao sam se da li kod istog proizvodjaca ima jos nesto zanimljivo. Prvo sto sam pogledao bio je Stap iz iste Carbondynamic serije. Vise nisam ni gledao. Ono sto se cinilo kao “nemoguca misija” sada je delovalo sasvim realno.
Duplo lakiran blank u
stilu krljusti
              Naziv stapa je ispisan sa gornje strane na crnom lakiranom blanku. Dok sam u radnji zagledao stap dobih sugestiju da ga pogledam napolju. U prvom trenutku nisam ukapirao sugestiju ali kako sam izasao na sunce ukapirah. Stap je duplo lakiran i na suncu menja boju. Prosaran je sarom u obliku krljusti koja na suncu dolazi do izrazaja. Sada je vec stap delovao prelepo.

Fenomenalna parabola
             Test u radnji je obicno jedno a na vodi se cesto pokaze suprotno. Tako  sam ovaj stap testirao u vise navrata na Savi, Tisi i komercijalnim jezerima. Stap je duzine 360cm, tezina bacanja je 120gr a tezina samog stapa je 220gr. Sto je za stap Heavy tezine bacanja zaista odlicno. Pored relativno male tezine  stap je i u odlicnom balansu tako da ne vuce previse napred kao vecina teskasa. Tacka balansa sa masinicom u velicini 3 je na gornjoj ivici rukohvata sto znaci da ne zamara ni pri visesatnom pecanju. Drska je plutana i za nijansu je kraca nego kod  slicnih modela drugih proizvodjaca.Drzac masinice je klasicni navojni.Dolazi sa tri karbonska vrha koji su ofarbani razlicitim bojama ali nisu obelezeni. Po slobodnoj proceni radi se o vrhovima od 2, 3 i 4oza. Sprovodnici su SIC ima ih 15 i odlicno su rasporedjeni na stapu tako da se opterecenje ravnomerno prenosi na blank koji radi celom duzinom.

               Ako bi nekom stapu mogao dodati atrubut “recni” to bi upravo bio ovaj stap. Najvece hranilice koje sam bacao su bile teske 80grama a  hranilice od 40 ili 50gr izbacuje izuzetno precizno na daljine do 50m. Daljine od  70+ metara su itekako ostvarive ali se dosta gubi na preciznosti.
Odlicno se pokazao
pri pecanju deverike
            Koja bi bila prevashodna namena ovakvog stapa? Po meni  je ovaj stap kao izmisljen za pecanje na reci srednje ili srednje teskim hranilicama. Mrene, skobalji , plotice i krupna deverika su lovina sa kojom necete imati problem u kontroli u bilo kom trenutku i koja ne predstavlja preveliko opterecenje za Carbondynamic. Pored toga smatram ovaj stap izuzetnim method stapom.  Izuzetan blank mu daje mogucnost da se izbori i sa srednje velikim pa cak i vecim saranima i amurima gde bi iskoristio svoj puni potencijal.

            Da li bi vam preporucio jedan ovakav stap?  Stap je zaista dopadljivog dizajna koji ga u ovom cenovnom razredu cini drugacijim. Pruza zaista mnogo vise nego sto kosta a takodje pruza i zadovoljstvo pri upotrebi. Tako da bi ga preporucio  svim pocetnicima u feeder ribolovu kao i svima kojima je potreban dobar recni stap koji ih nece izneveriti ni u tezim situacijama.

Posebnu zahvalnost dugujem Beogradskom  Pro fishing shopu koji je bio ljubazan da mi ustupi ovaj stap na visednevno testiranje.





Нема коментара:

Постави коментар