Život na vodi...: Ribolovacka akcija

среда, 11. новембар 2015.

Ribolovacka akcija

 
Zimsko ruho
                Svako od nas ima neko svoje omiljeno mesto. Mesto koje mu je blizu. Mesto koje mu je ispred nosa.  Mesto koje mu je vise puta pruzilo uzivanje. Mesto koje nije okupirano splavovima. Mesto na kom mozemo sedeti na samoj obali . Mesto spokoja, odmaora i uzivanja....   Mesto na koje moze da ode u svakom trenutku i da uziva u reci, pecanju,  zalasku sunca... I ja imam takvo mesto. Celu zimu sam proveo tamo. Mali  "Savski rezervat". Skoro se zapitah sta li se desava sa tim nasim malim „Savkim rezervatom“?

                  Svima se desava da nas neka misao prosto okupira,  misao koju ne mozemo istisnuti iz glave. Takva bese i moja misao o ovoj destinaciji. Cim su mi obaveze dopustile  zaputih se na omiljenu Savsku destinaciju. Po dolasku me zatekao ne bas obecavajuci prizor. Sava je bila mala celog leta sto je uslovilo da vegetacija prosto buja u priobalnom delu. Gomila zbunja i siprazja je porasla odmah uz vodu, iako u ovom trenutku i ne predstavlja preveliki problem sa porastom vode ce napraviti gotovo nemogucu situaciju za boravak i uzivanje na ovoj destinaciji.

                 Nije mi trebalo mnogo da nadjem ljude koji ovaj teren vole koliko i ja i da se planovi pocnu praviti. Par dana po prvim razgovorima mala ekipa u sastavu Nemanja Damnjanovic, Nemanja Agrakijev, Dragan Mitrovic i ja se nasla na nasem malom Savskom rezervatu. Naoruzani dobrom voljom, velikom energijom i sa par poljoprivrednih alatki  smo se upustili u borbu sa zaraslom i zapustenom Savskom obalom. Bese to ozbilnja borba koja je trajala celo popodne. Gacalo se po hladnoj vodi i iznad visine cizama, seklo se rastinje, kosilo se, izvlacili su se panjevi sa gomilama ostavljenih sistema. Da li je to vredelo naseg truda?


Deo krsa izvadjenog
iz Save
                Mokri,iznureni i umorni  ali zadovoljni sedosmo na obalu na nasem malom rezervatu i uz jos jedan nezaboravan zalazak sunca razmenismo par prica sa istog mesta. Par prica koje su jasno rekle „vredelo je“, a naredni dolasci gomile ribolovaca i price koje ce se ispredati sa istih ce samo potvrditi da nas trud nije bio uzaludan.









2 коментара: