Život na vodi...: Tubertini trinity feeder

недеља, 5. април 2015.

Tubertini trinity feeder


                  Kada na trzistu imamo veliki izbor opcija za kupovinu veoma tesko je nametnuti se i dokazati svoju vrednost. Ovom stapu iz light kategorije to sigurno nije bilo lako jer je protiv sebe imao vec dokazanog konkurenta u vidu maver powerlite koji  je do pojave ovog stapa prosto dominirao.
                 Cak sam i sam razmisljao o kupovini powerlita ali onda jedan odlazak po crve i hranu menja sve. Dok sam zagledao hrane paznju mi je privukao tanak, mat crni blank sa zanimljivim imenom Trinity. U trenutku zaboravih na hrane, na to da zurim na vodu i sklopih stap.  Lagan, tanak ali opet dovoljno ostar za moj ukus. Stap duzine 3,3m iz dva segmenta sa transportnom duzinom od 170cm,  tezinom od svega  144gr i tri izmenjiva karbonska vrha.

Trinity u akciji
              Vrhovi nose oznake 3/4oz, 1oz i 1,5oz. Svi su iste boje ali su razlicitih duzina. Tako da je najduzi najmeksi a najkraci najtvdji. Najmeksi vrh je idealan za fino prolecno ili zimsko pecanje i detektuje cak i najsitija pipkanja sitne bele a hranilice 10 do 15gr manjeg kapaciteta mu bas pristaju, dok se najtvdji sasvim solidno snalazi sa hranilicama srednjeg kapaciteta do 25gr.

           Rukohvat je u kombinaciji eva- pluta, dok je drzac masinice soft touch a sprovodnici su sic. Sam stap zbog svoje lakoce jako lepo lezi u ruci pa je vec sa masinicom  u velicini 2 je u odlicnom balansu.
           
             Sam zakljucak bi bio da je ovo jedan izuzetno osetljiv i fin stap sa lepom zavrsnom obradom i izuzetnim osecajem na ribi. Stap koji je namenjen za fino pecanje i uzivanje pri vadjenju cak i najsitnijih riba. Stap koji ne zamara ni posle visesatnog pecanja ali stap koji nije namenjen pocetnicima u fider  ribolovu. Preporucio svima koji imaju iskustva sa fiderom i koji ce moci da procene realne mogucnosti jednog ovakvo finog  stapa.



               
                                                                                                                    Autor
                                                                                                              Bojan Ljubicic

Нема коментара:

Постави коментар