Život na vodi...: Skobalji sa tople vode

петак, 15. децембар 2017.

Skobalji sa tople vode



                   Kao neko ko je odrastao na obali Morave sasvim je logicno da se na njenim obalama najbolje osecam i da na njoj najvise i volim pecati. Ali visok vodostaj me ovaj put naterao da porazmislim o nekim drugim opcijama a Topla Mlava se jednostavno nametnula kao odlicna opcija.

                 Na reku sam stigao u ranim jutarnjim casovima. Lagano setajuci pored obale sam trazio aktivnost ribe na povrsini i ubrzo sam je i uocio.Smestio sam se i poceo sa pripremama za ribolov.

                 Posto sam imao informaciju da trenutno radi skobalj pribor sam prilagodio njemu.. Koristicu izuzetno finu opremu: Stap Tubertini Concept Medium Light, osnovni najlon debljine 0,18mm i predvez duzine 1m u debljini 0,10mm, sa tankom zicanom udicom Tubertini serie 2 u velicini 18.

                 Od hrane cu koristiti novu hranu iz palete Sportfisher iz Jagodine sa ukusom parmezana i sa dodatkom keksa u boji i teske zemlje.Kao mamac cu koristiti dva crvica.

                Ribu sam poceo dobijati veoma brzo, posle svega par bacanja. Pecao se uglavnom lep skobalj uz poneku ploticu i bucova. Bilo je to veoma aktivno pecanje a fini pribor koji sam koristio mi je omogucio da uzivam u svakoj ribi koju sam vadio.

                Posle ovakvog pecanja i uzivanja nista drugo mi nije preostalo nego napravim jos par fotografija sa ulovom, ribu vratim nazad u vodu i zadovoljan jos jednim lepim pecanjem krenem kuci.





 Ulov i Foto
Dejan Ristic

Нема коментара:

Постави коментар