Život na vodi...: Skobalji na feeder

четвртак, 21. децембар 2017.

Skobalji na feeder




              Sve vise ribolovaca putuje i prevaljuje velike destinacije radi dobrog i dinamicnog pecanja iz tog razloga nemojte da vas cudi guzva na vodama koje su na dobrom glasu. Tako sam se i ja danas odlucio krenuti na put do Mlave i pokusati prevariti nekog skobalja.

             Na vodu sam stigao oko 6h i vec tada je dobar deo mesta bio zauzet. Posle kraceg posmatranja vode uocio sam aktivnost ribe i odlucio smestiti se bas tu.

             Reka je ovde bila siroka oko 60m i voda je lagano tekla tako da mi je bila dovoljna hranilica od 40gr. Udica za danas je inace moj najcesci izbor: Serie 2 od Tubertinija na metarskom predvezu u debljini 0,10mm. Odlucio sam se pecati na Focalize feeder M tezine bacanja 80gr. Od hrane sam resio koristiti hranu sam aromom sira sa dodatkom teske zemlje a za mamac cu koristiti 2mesna crva.

             Samo par hranilica po pocetku pecanja pocela je da mi se javlja riba. I to se bas skobalj. Bilo je tu nadmudrivanja. Bilo je to veoma zanimljivo pecanje u kom bi neki put skobalj pobedio i spao sa udice na samo njemu znan nacin, a neki put sam i ja izlazio kao pobednik u ovom nadmetanju.

             Iako je Morava "moja" reka. Reka na kojoj provodim najvise vremena i reka koju najbolje poznajem danas sam se nauzivao na Mlavi i sigurno cu joj se vratiti.







   

Ulov i Foto
Ivan Arsic         

Нема коментара:

Постави коментар