Život na vodi...: Tubertini Concept d

недеља, 13. март 2016.

Tubertini Concept d





              Jos kao dete sam slusao o Italijasnkom dizajnu ali takodje i o Japanskom kvalitetu. I oduvek sam se pitao da li ih je moguce spojiti u jednu celinu. Odgovor na to pitanje dao mi je Tuberini svojim masinicom Concept D. Modelom koji je napravljen u u saradnji Tuberini i Ryobi.

             Da je ova lepotica drugacija od ostalih moze se primetiri na prvi pogled. Obojena je tradicionalnim Tubertini bojama, tako da je crno telo protkano zlatno-zutim detaljima i jednostavno izgleda prelepo. Mnogi su rekli kada su videli ovu masinicu „revolucija“ ali ja bi ipak bio malo umereniji i pre rekao „evolucija“. Dugo su masinice licile jedna na drugu, a retki su bili modeli koji su zaista donosili nesto novo.

            Na samoj kutiji u kojoj masinica dolazi jasno je istaknuto da masinica ima 8lezajeva i da je u potpunosti izradjena od metala. Mada se po tezini i ne bi to moglo zakljuciti jer u velicini 3500 tezi  za jednu metalnu masinicu svega 305gr. Uz samu masinicu u kutiji dolaze jos i podloske i uputstvo za upotrebu.

Dupli preklopnik
             Uzimanjem u ruku i moze se primetiti da je ova masinica zaista drugacija. Ovo je mašinica koja će ući u istoriju kao prva sa patentiranim sistemom sastavljenim od 2 preklopnika. Pored klasičnog preklopnika,njena inovacija se ogleda u drugom fiksnom preklopniku, dizajniranom da spreči spadanje najlona između rotora i špulne, izbegavajući namotavanje najlona na osovini mašinice. Laganim okretom rucice moze se primetiti da se masinica vrti zaista lagano i bez napora, a sam rad je besuman. Luftova nema i veoma je utegnuta.  Standrardno dolazi sa plitkom spunlom na koju staje 150metara 0,18mm najlona. Kocnica je prednja. Izuzetno je precizna i mikro podesiva. Max drag je 5kg. A prenos od 5:1 obecava obilje snage. Line clip je odlicno odradjen. Od gume je i ni najmanje ne ostecuje najlon.
Savrseno slaganje najlona

            Kako se jedna ovakva masinica ponasa u praksi? Malo sam se bojao kako cu se snaci sa dvostrukim preklopnikom ali posle par bacanja sve je savrseno funkcionisalo. Cak sam namerno malo prepunio spunlu da vidim da li je sistem sa dva preklopnika zaista funkcionalan. I zaista jeste! Najlon sa spunle slece odlicno a ne postoji ni najmanja bojazan da bi mogao potpasti pod spunlu. Pecao sam sa feeder tehnikom i MH  stapom. Hranilica od 40gr je zahvaljujuci plitkoj i prilicno sirokoj spunli letela na 50m bez problema. Pri motanju ista hranilica od 40gr nije predstavljala ni najmanji problem jer masinica u praksi prosto puca od snage A RFO(rotary flat oscilation) sistem se brine da sam najlon bude savrseno slozen!

           Concept D je jedan odlican univerzalac koji primenu moze imati u vise tehnika.Match, bolonjez, feeder kao i lakse i srednje tesko varalicarenje su tehnike u kojima se ova masinica odlicno snalazi. Za kraj opsti utisak je da je Tubertini hteo da nam da nesto drugacije i zaista nam je to i dao. Izradili su jednu pouzdanu masinicu koja ce trajati bez ikakve bojazni vise godina i cak i zahtevnijim korisnicima pruziti visegodisnje zadovoljstvo.        

2 коментара:

  1. kupio sam tubertini concept tb feeder medium 360. da li ga je bolje upariti sa ovom mašinicom 3500 ili 4500? također me zanima koliko cm strune kupe ovi modeli prilikom jednog obrtaja ručice. hvala vam unapred na odgovoru.

    ОдговориИзбриши
  2. Uoari tb štap, sa masinicom 3500, ja sam tako uoario savršen je balans....

    ОдговориИзбриши