Život na vodi...: Zimsko pecanje bele ribe

недеља, 14. фебруар 2016.

Zimsko pecanje bele ribe




               Direkno ili indirekno svi imamo nekoga ko je bio bas onaj zbog koga smo zavoleli boravak pored vode i pecanje. Pecanje sam zavoleo jos kao dete dok sam biciklom dizao prasinu i hitao po Drinskim bespucima. Za to mogu biti zahvalan cika Miji, Meci, Kumu Milenku i jos gomili dobrih ljudi koji su imali strpljenja i zivaca da istrpe sve nase male i velike gluposti koje cu pamtiti ceo zivot. Ali pecanje na nacin na koji ga danas konzumiram. Za ljubav prema fideru mogu biti zahvalan Banetu koji me indirekno zarazio ovom tehnikom.

             Tako ovo jutro dok prelazim preko Dunava i hitam ka Pancevu razmisljam bas o tome. O tome koliko je uticao na moj izbor. Kako je na jednog plovkarosa uticao da ne bas malo promeni tehniku. O tome koliko me samo zarazio fiderom. U svom tom razmisljanju me prekinu zvuk mobilnog telefona i dobro poznati glas. Odgovorih kratko „Tu sam za 10min“.

           Danas pecamo na „njegovoj teritoriji“. Na terenu na kom provodi najvise vremena. Teren je  Pancevacki kej. Dok se Bane i ja polako raspakujemo pogled okrecen ne desno i vidim Ivana kome nije nimalo tesko da na biciklu nosi kompletnu opremu. Tu su platforma, stapovi, pribor...

           Dok sam ja svoje male rituale lenjo sprovodio uzivajuci u svakom od njih. Uzivajuci u suncanom jutru pored reke. Uzivajuci  gledajuci  Baneta i Ivana koji su  vec poceli da pecaju.   Dok su moje pripreme trajale Ivan je odlicno otvorio pecanje i u skoro svakom bacanju je imao ribu. Mesajuci hranu krajickom oka sam ih posmatrao skupljajuci potrebne informacije. Ciljana riba danas  su nosara i deverika. Pa sam izabrao slatku hranu bogatu melasom. Odnos zemlje i hrane je ovaj put 1:1. A tek u svaku desetu hranilicu cu dodavati po par crvica.

           Danas Tamis skoro da stoji pa koristim kaveznu hranilicu od 15gr. Stap koji cu ovaj put koristiti je Tubertini Concept Light a pecacu na Tubertinini serie 2 bronzato udice u velicini 18. Posto riba izuzetno pipavo uzima koristicu vrh od 0,75oz.

Ivan deli ulov prolaznicama
          Posle par bacanja dobih i prvi, stidljivi griz. Kontra usledi ali promasaj. U sledecem bacanju ponovi se ista prica. Udarac, kontra ali bez rezultata. Dobih i trece uzimanje ali ovaj put resih da sacekam. Ali bez rezultata. Samo sam ostao bez oba crva. I u sledecem bacanju dobih udarac ali tada samo malo povukoh sistem ka sebi i ponovi se udarac ali ovaj put kontra dade prvu ribu. I sledeci put se ponovi ista prica. Provokacija sa pomeranjem mamca danas daje rezultat kod jos uvek pomalo uspavane ribe. Dok sam ja uhvatio ritam pogledah Ivana koji je bio u razgovoru sa dve prolaznice na keju. Na njihovo iznenadjenje on im ponudi svoj ulov koji one oberucke prihvatile.

           Posle Ivanovog dzentlmeskog poteza nastavisno sa pecanjem. Ribe su hvatane u serijama a mi smo uzivali u predivnom zimskom danu. Ulov nije bio u prvom planu danas ali dok se sunce polako spustalo napravismo zajednicku fotografiju sa ulovom da ovekovecimo danasnje druzenje i uzivanje pored vode.








Нема коментара:

Постави коментар