Život na vodi...: Feeder i sarani

недеља, 4. јун 2017.

Feeder i sarani





                 Nekada kada sam pocinjao da se bavim feederom imao sam viziju da  feeder moze biti ubojito oruzje u pecanju sarana. Odlicna zamena  za saranski ribolov, u kojoj se koriste finiji sistemi, manje udice, koja pruza mogucnost da se lovi jos vise ribe a cak i sitniji komadi pricinjavaju veliko uzivanje u vadjenju.
                 
                 Neko vreme sam feeder samo i koristio samo za tu namenu a onda sam spoznao njegove mogucnosti. Od tada se mnogo toga promenilo. Mnogo se i naucilo a feeder je sada postao ubojito oruzje pripecanju  velikog broja razlicitih vrsta.
                 
                   Ali.... Dugo nisam bio na vodi na kojoj sam se poceo baviti feederom a onda sam pozeleo da pogledam kako to izgleda sada. Emocije su navrle i pozeleo sam ponovo pecati na ovoj meni jos uvek dragoj vodi. I evo bas na njoj sam ponovo i pecao!

             

    Ribolov sarana feeder tehnikom.

U ovom snimku su korisceni:
In this video I used:

Tubertini Focalize MH feeder 12ft
Tubertini Galaxy ML feder 12ft
Tubertini Concept d 3500
Tubertini Viral 4000
Gorilla feeder
Gorila UC4
Serie 881 velicina 12
Hrana (Groundbait): Secerac(Sweet corn), konoplja(Hemp), CSL Pellets, Jagoda(Strowberry) pellets.
Muzika: Srdjan Grujičić ( http://www.srdjangrujicic.com/ ) 

2 коментара: