Život na vodi...: Tubertini Concept feeder

петак, 16. октобар 2015.

Tubertini Concept feeder



                    Kada cujete rec concept na sta vas to asocira? Mene na nesto sto je u fazi razvoja. Nesto sto bi jos moglo da se unapredi. Nesto na cemu ima jos dosta posla do finalnog proizvoda. Kako sam samo bio u zabludi po pitanju te reci makar zbog ovog proizvoda.
                Tubertini concept feeder je stap koji je perjanica istoimene fabrike, a samom Concept serijom na koju Tubertini obraca posebnu paznju na svaki detalj se zeli upustiti u borbu sa najboljima. Tako je ovim stapom napravio napravio jedan iskorak ka samom vrhu kom i tezi.
                Prvi susret sa ovim lepim stapom desio se nenadano pre nego sto se i pojavio na trzistu. Dok je bio u poseti Tubertini fabrici u Italiji drugar mi je poslao slike stapa koji je jos bilo u testnoj fazi i na kom se intenzivno radilo. Ispostavice se da je taj stap u stvari bio Concept.
                 Prvi pogled na stap odmah daje do znanja da se radi  o jednom Tubertiniju. Ergonomska drska podeljena je  na dva dela. Vec  smo imali priliku videti slicno resenje na Telici,  a ovde je obogaceno i jos jednim detaljem  vidljivi deo blanka obojen u tradicionalnu Tubertini zutu boju. Drzac masinice je soft touch a sprovodnici su sic. Stap je podeljen na tri dela iste duzine tako da je transport maksimalno olaksan i to ce biti jos jedan od aduta ovog stapa posto mu je transportna duzina 116cm za stap od 11ft i 126cm za od 12ft.

               Sam stap je izuzetno tanak i lagan. Uzevsi light verziju u ruku bio sam odusevljen samim izgledom, zavrsnom obradom i  radom blanka na suvo. Light verzija ima debljinu blanka od svega  10,25mm i tezinu od 165gr, a medium  11.8mm i tezinu od 200gr. Blank je uradjen od kombinacije visoko i srednje modularnih karbonskih vlakana a ova kombinacija u sprezi sa odlicno rasporedjenim sprovodnicima kojih na stapu od 11ft ima trinaest dok na stapu od 12ft cetrnaest vrsi raspored sila ideano celom duzinom blanka i daje prelepu punu parabolicnu akciju stapu koja je i najveci adut ovog stapa.
              Jos jedan znak da je concept drugaciji od drugih tubertinija su i vrhovi. Stap dolazi sa tri karbonska vrha koji nose oznake 3/4oz, 1oz i 1 1/2oz. Vrhovi su  obojeni u
tradicionalnu tubertini  zutu boju, odlicne su osetljivosti a jaka zuta boja pomaze da se bolje uoce i najsitniji grizovi. Light verzija je tezine bacanja do 50gr dok je maksimalna oznacena tezina bacanja za  medium 85gr.


             Ja sam se opredelio za Concept Light jer mi je jednostavno legao u ruku i za desetak izlazaka na vodu ostavio odlican utisak na mene. Hranilice do 25gr moze neverovatno precizno izbacivati na udaljenosti do 30m dok se posle toga dosta gubi na preciznosti. Idealne hranilice za njega bi bile hranilice srednjeg  kapaciteta  i 20gr tezine, jer se snjima ovaj stap ponasa bas onako kako biste samo pozeleli.  Osetljivi vrhovi omogucavaju detekciju i najsitnijih grizova dok  vam  mekoca i zilavost blanka daju mogucnost da pecate deveriku bez bojazni da moze spasti i sa najmanje udice , a opet se mozete upustiti u borbu sa manjim saranima i uzivati bas kao sto i ja uzivam.
              Gde je sve primenjiv jedan ovakav stap. Light stap je namenjen pecanju na jezerima i kanalima na kojima moze da stoji hranilica od 20gr  i na kojima bi pokazao upravo ono zasto je i namenjen,  pecanju deverike, babuske, bodorke i sitnijeg sarana uz maksimalno uzivanje.

11 коментара:

  1. U potrazi za kupovinom fidera,koji bi mi bio novogodisnji poklon,procitao sam ovaj clanak o Concept fideru,opisan je prilicno detaljno i deluje kao štap za poželeti,a onda citajuci i sve ostale postove,koji su uzgred govoreci prelepi,nasao sam i post o Trinity feederu...i dosao u dilemu,koji bi bio prikladniji za pecanje iz camca,na stajacoj vodi,Mrtva Tisa kod Bisernog ostrva....pa bi mi pomogla koja rec coveka koji je imao priliku da proba oba stapa :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gavro u pitanju su dva veoma slicna i veoma razlicita stapa. Oba stapa su light kategorije. namenjeni su pecanju sa hranilicama.Triniti je stap koji je po meni namenjen iskljucivo pecanju bele ribe. Tako da je za fin stap prilicno ostar i radi gornjom polovinom. Concept je totalna suprotnost. U pitanju je meksi stap kojiima lepu rezervu snage i radi celom duzinom. Stap koji ima blank koji moze da se upusti u borbu sa manjim saranima dok je pecanje krupne babuske na njega bas uzivanje. Moj savet bi ti bio ipak concept jer je on stvarno nesto posebno. Pozdrav

      Избриши
    2. Iskreno,stap ce uhvatiti mnogo vise bele ribe,tj babuske nego sarana,i to samo ako mu se bas posreci,a meni se licno vise svidjaju ostriji stapovi,ali nekako mi se ovaj Concept vise svidja,tako da cu se ipak odluciti za njega....nadam se da ce biti ispravna odluka :)

      Избриши
    3. Oba stapa su i predvidjena zapecanje bele ribe ali saran i ako dodje pre ce izaci na concept. Na conceptu je takodje mnogo bolji osecaj na ribi. Sveukupno po meni bolji stap od trinitija. Bices sigurno zadovoljan njime!

      Избриши
  2. Postovani ribolovci,imam jednu dilemu izmedju dva stapa koji da kupim,inace mislim da pecam na mirnijim delovima tamisa.Pecao bi belu ribu i babusku sa tankim najlonima i sitnim udicama jednostavno da uzivam.TUBERTINI CONCEPT FEEDER 11FT ILI PRESTON COMPETETION PRO FEEDER 10FT,ako ima neko da je pecao sa ovim priborom voleo bi da znam nesto vise.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pozdrav Darko. Oba stapa koja pominjes su odlicna ali licno meni se vise dopao Tubertini Concept 11ft. Pre 20tak dana sam ga upravo koristio u toj nameni. Pecanje sitnije bele na Pancevackom keju i zaista se za to pokazao odlicno! Osecaj na ribi je fenomenalan, a u pitanju je pravi stap za uzivanje!

      Избриши
  3. Hvala Bojane,i ja bas hocu da ga koristim na Tamisu i naravno na jezerima i barama.Imao sam prilike da ga drmusam u rukama deluje mi fantastican stap za uzivanje mislim na concept.Taj stap mi deluje bas razlicit od ostalih, inace pecam sa shimano feederima,odavno ga merkam da ga kupim i verovatno cu ga kupiti za koji dan.

    ОдговориИзбриши
  4. Pozdrav Bojane interesuje me vaše mišljenje o Concept fideru tb 12 ft u light varijanti pecao bi iskljucivo na stajacicama,dvoumim se izmedju ligh i medium-light varijante istog stapa imam concept tb 11ft i on je odlican ali me je strah da light verzija u duzini 12ft nije premekana(glindzava),unapred hvala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pozdrav,
      mala je razlika izmedju Concepta 11ft light i 12ft light. Previse su to slicni stapovi. Moj predlog bi ti bio da ako vec imas 11ft light da ne uzimas ni L ni ML nego da uzmes 12ft Medium. U pitanju je pravi medium koji ce ti pruziti puno uzivanja dok pecas cak i sitnu ribu uz mnogo bolje bacacke sposobnosti u odnosu na L i ML.
      Pozdrav

      Избриши
    2. Hvala na brzom odgovoru,imam vec Daiwu Windcast method feeder 3.6 80gr. i ona je pravi medium štap progresivne akcije pa sam iz tog razloga hteo jos jedan light štap duzine 3.6 i logicno je izbor pao na Concept tb 3.6 light ukoliko je dobar kao u duzini 3.3 light onda je to za mene pun pogodak što se tice kupovine.Pecam iskljucivo na stajacim vodama i na daljinama ne vecim od 40m što za concept tb 3.3L apsolutno nije problem.

      Избриши
  5. da li moze sa 12 ft medium actiom na divljim vodama da se peca

    ОдговориИзбриши